#!!!!tag n tag again!!!!#

1. Kekasih saya adalah :

~ my dear ~ hihi

2. Saya sedang mendengar :

~ mercy by duffy ~

3. Mungkin saya patut :

~ off je laptop ni & kua jln2 cri mkn ~ *kalo x,aku lupe mkn&mnum* ~_^

4. Saya baru sudah :

~ update blog ni,td sume ilang,tension je ~

5. Beza rakan, sahabat, kawan :

~ same je lorh,xcaya tny kamus dewan edisi 12,kan?? hehe..~

6. Saya tidak faham :

~ nape la ade org yg bole lyn tenet ni shari suntuk ~

7. Saya perlu mencari :

~ barang2 keperluan yg nk dbwa blik mgu dpn ~ adoii!!

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya :

~ "ko xnk ikot ke g bli brg" td mak bru ckp,hehe...~

9. Makna kehidupan :

~ hayati lah kehidupan ini dgn penuh kesyukuran,alhamdulillah ~

10. Cinta itu adalah :

~ tersangat indah bile ade org menyanyangi kite lbih dri segala..~

11. Saya paling suka :

~ mnum nescafe smbil msk2 ~

12. Saya akan cuba :

~ mengubah diri ini utk jd lebih baik dri skg ~

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka :

~ ngada2..hihi ~

14. Telefon bimbit saya :

~ sume ade...canggih la kunun2nyer..~

15. Katil saya :

~ pnuh ngn bear2 yg menyemakkan ~

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya :

~ siapa tuhan kite ~

17. Teknologi adalah :

~ superb ~

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak :

~ sume reti msk,ckp je ape,nnt aku masakkan...hehe ~

19. Semalam :

~ bosan ckt...xbest!!! ~

20. Hari ini :

~ ujan..mendung...gelap... ~

21. Malam ini saya akan :

~ rase2 nk lyn tv la..off9 sekejap ~

22. Esok pula saya akan :

~ sok kua jln2 ngn tuttttt...xsaba..~

23. Saya betul2 inginkan :

~ IR (for engineer) insyallah ~

24. Badminton atau futsal? :

~ due-2 lyn beb..best...satu tu guna tgn,kua ckt muscle2 aku ni..satu lgi sepak,tegang ckt urat2 betis aku...hehehe ~

25. Karaoke :

~ lagu umbrella...kene gelak,malu seh..tp best!! ~

26. Kereta :

~ ade kat lua tu..~

27. Bilik yang terang atau gelap :

~ terang+gelap ~

28. Makanan jepun adalah :

~ ee..yakk....xsuke ~

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang :

~ "syg awk sgt2" ~

30. Siapa yang anda tag :

~ sume yg bc tag ni ~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment